12 sep. 2012
Framtidsdagen
Framtidsdagen är ett projekt som jag driver.
I grund och botten handlade det om att hitta på nya kurser för våra kunder. Vi håller ju väldigt populära kurser i hälsa. Våra kunder har stort hjärta och vill rädda världen, men alla är inte lika duktiga på att sälja eller marknadsföra sig själva.
Idén föddes att samla inspirerande och kunniga människor till en seminariedag där vi och gästerna utvärderar föreläsarna för att se vilka som vi kan ha fördjupade kurser med.
Och under arbetets gång blev det en vinkling mot framtiden och trender och ge kunskap och inspiration som man kan använda här och nu för att bli framgångsrik i framtiden.
Nu är det en och en halv vecka kvar och vi närmar oss 100 deltagare, vilket var målet. Annonsen ovan är en helsida i Aftonbladet. Informationen finns i lite olika format: affischer och annonser i olika format.
En kul grej med annonsen ovan är att jag lurade in en extraannons längst ner för världens första VM.