Etiketter och produkter

Jag ha haft glädjen att skapa etiketter år minst 80 olika produkter. Jag har nog gett namn och 30 stycken och varit med och tagit fram 15 av dem från grunden. När jag skriver detta inlägg håller jag fortfarande på och fyller bloggen med gamla synder så det blir bara en kort översikt över några av projekten här så hoppas jag på utförligare rapporter i takt med att nya projekt läggs till och blir bloggade i realtid.

Holistic protein jordgubb
Till höger i denna bild är den design som jag ärvde på proteinet då jag började på Holistic.

Holistic-8167
Här har jag tvättat designen och uppdaterat typsnittet och stramat till och snyggat upp i största allmänhet.

Holistic protein vanilj
Här fick jag äntligen möjlighet att göra något helt nytt... men man är givetvis aldrig helt fri. Designen följer temat på alla etiketter och är en utveckling. Man jag är nöjd. Äntligen är blixtarna borta. De gröna bladen är ett tema som återkommer i många designelement. Jag tycker om att människorna på bilden tränar utan att vara biffiga för det.